Sťahujete sa? Myslite aj na odvoz nábytku
AKTUALITY - Firmy | 17.4.2024, 13.48, reklamný článok
Pri sťahovaní musíte myslieť na tak veľa vecí. Jednou z nich je aj odvoz nábytku, ktorý viac nebudete potrebovať. Máme pre vás dobrú správu. Existujú firmy, nielen v Trnave, ale aj v Bratislave a iných mestách, ktorá sa špecializujú na odvoz takéhoto nábytku. V článku vám prezradíme viac o tom, ako takýto proces funguje.
Ilustračné foto: DC Studio / stock.adobe.com
Najať si firmu na sťahovanie bytu nie je žiadnou novinkou. Vedeli ste však, že firmu si môžete najať aj na vypratávanie? Či už ide o vypratávanie v Bratislave, Trnave alebo inom meste mali by ste vedieť ako to všetko funguje.
Ako to funguje so sťahovaním?
Celý proces môžeme zhrnúť do nasledujúcich 3 krokov.
1. Zajednanie a vysvetlenie
Prvým krokom je samozrejme oslovenie firmy. V úvodnom formulári vyplníte všetky údaje. Napíšete, o aké služby máte záujem. Následne vám bude vykalkulovaná cena.
Cena sa samozrejme líši podľa veľkosti nábytku a času, ktorý bude potrebný na vypratávanie a odvoz. Výhodou je, že výsledná suma je presne na mieru.
2. Samotné vypratanie
Už ste presťahovali všetky veci a nábytok do nového bytu? V starom byte môžete nechať všetko, čo už viac nechcete/nebudete potrebovať. Skupina silných pracovníkov odstráni všetko, čo v byte ostane.
Môže ísť o stavebný odpad, odstránenie kobercov, strhnutie linolea alebo o odvoz a likvidácia starého nábytku či pracovného materiálu.
3. Odvoz materiálu
Kvalitná firma by vám mala vedieť zaručiť, že priestor zostane vyčistený. Následne sa firma postará o tom, aby vyprataný odpad a starý nábytok boli premiestnené, vytriedené a zrecyklované tam, kam patria.
Ak chcete materiál alebo nábytok presunúť na iné miesto, nie na zberný dvor, musíte to dať firme vedieť vopred.
Konkrétne v prípade starého nábytku existuje aj možnosť, že sa ho rozhodnete niekomu darovať. V tom prípade ho firma prevezie tam, kde to bude potrebné.